Instalaca KDE 2.0.1

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Leden 3 14:59:26 CET 2001

On Wed, Jan 03, 2001 at 11:16:14AM +0100, Libor Mitrenga wrote:

> Nerozumím tomu, proč někteří lidé si stěžují na pomalost KDE 2.x. Já
> si ho neodborně nainstaloval z RPMek a z rychlostí jem maximálně
> spokojen na průměrném HW. Je to rozhodně rychlejší než 1. Že jsou
> ještě nějaké problémky s češtinou mě vůbec netrápí, protože věřím,
> že tím že se to začalo používat se rychle chybičky vychytají. Jinak
> je to výrazně uživatelsky nejpříjemnější window manager.

 [ KDE2 _neni_ window manager! ;-) ]

> Nemáte náhodou příliš málo RAM?

128 MB RAM, P166.

(treba) Window Maker naskoci _maximalne_ do 4 sekund. KDE2 kompletne
za vice nez minutu. (Jasne ze je to mirne nefer, ale z uzivatelskeho
hlediska je to stejne)

Jednoduche RXVT naskoci ve Window Makeru do 1 sekundy, KONZOLE v KDE2
za zhruba 5 sekund.

aumix-X11 (nebo gmixer) nabehne zhruba za 1 sekundu, ovladani
hlasitosti v KDE2 nabehne rovnez za nekolik sekund.

Dale zkuste srovnat AbiWord/KWord, xmms/gqmpeg (gqmpeg/artsd v KDE2 je
na mem stroji nepouzitelne, pri pohybu oknem se to trha) ... celkove
jsem si vysledoval, ze odpovidajici QT aplikace pro KDE nabihaji
nekolikanasobne dele nez treba GTK pro GNOME ... pekne je to videt i
na licq s qt_gui versus gtk_gui.

Celkove se mi libi dotazenost/intuitivnost atd. KDE2, ale diky te
rychlosti je pro mne nepouzitelne.

--
   Martin Mačok
  underground.cz