Instalaca KDE 2.0.1

tief na hit.sk tief na hit.sk
Středa Leden 3 16:11:27 CET 2001

On Wed, 3 Jan 2001, Libor Chocholaty wrote:

> Myslim pomoci sipek, ne Ctrl-F1, atd. Muzete si nadefinovat klavesovou zkratku
> na prepnuti se o jeden desktop vpravo nebo vlevo? Ne, jen next a previous,
> nevim, jak je to presne pojmenovano, ale v KDE 1 si muzete nadefinovat "up",
> "down", "left", "right". Ja pouzivam Ctrl+ prislusna sipka, je to hodne
> pohodlne.
>
> Libor

aha, uz som v obraze ... no dnes mi to pomalsie pali :) asi uz pojdem
domov. hej, to sa neda, resp. to nikde nevidim. ale inac si myslim
ze stabilitia KDE2 je ovela vyssia ako KDE1-icky. Aj po grafickej
stranke je to krajsie, to vidim aj na zakaznikoch ked mi nazizaju
cez rameno ze co to mam na obrazovke.

Matus