nechodi ping

Jan Klepal jan.klepal na wdf.cz
Středa Leden 3 16:22:42 CET 2001

DD,

Jiri Mares wrote:

> dobry den,
>
> uz nevim kde muzu mit chybu. mam prelozene jadro, kde pouzivat drivery
> sitovek primo v jadre. vse je nsatvene, takze se mi po restartu obe sitovky
> spusti a jsou funkcni. jedna sitovka vede do interni site druha na internet
> (pres radio).

Nemate tam nahodou BreezeNet SA? musi se po zmene sitove karty resetnout (staci
ho na chvilku vyndat ze zasuvky) aby se znovu zasociovala MAC adresa.

> pokud pocitac zapojim tam kam mam, pak ping v interni siti
> chodi a ping na default gateway do internetu (verejna adresa) nechodi. pokud
> zamenim sitovky (prohodim jim v nastaveni adresy), pak opet nechodi ta
> verejna cast (neni to problem hw sitovkek).

A odkud zkousite ten ping? z toho routeru nebo z pocitacu ve vnitrni siti. Mate
spustenou maskaradu? echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward Muze byt take
problem s pingem, zkuste ping bez resolvovani ping -n

> ipchains mam na vsechno accept. pokud pripojim nas puvodni NT server, pak
> ping chodi.
>
> kdyz se pres ifconfig kouknu na externi zarizeni, pak pakety prijima i
> posila (meni se pocet odeslanych i prijatych ramcu).
>
> nemate nekdo ideu odkud vane vitr?
>
> Jiri Mares (mailto:Jiri.Mares na green.cz)
> GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
> Czech Republic

Jan Klepal