Zalohovaci script

Středa Leden 3 17:41:17 CET 2001

On Wed, 3 Jan 2001, Stefan Valastan wrote:

> Potreboval by som nejako spravit aby mi pasku vyhadzoval
> na konci mesiaca, ale ako mam napisat to aby zistil script
>  kedy je koniec mesiaca, kedze sa to z mesiaca na mesiac
> meni

Reseni uz prezentovali jini, ja jen pripojim jednu poznamku: pokud bude
akce (napr. vyhozeni pasky) vazano na konkretni dni, pak se muze stat, ze
kdyz treba posledni den v mesici nepujde elektrika, nebo neco podobneho,
tak se akce neprovede, coz muze nekdy byt dost neprijemne (e.g. dalsi den
se automaticky spusti plna zaloha, ktera se tam ale uz nevejde). Je tudiz
obecne dobre zvazit, zda-li se jedna o neprijemnost, se kterou se lze
vyporadat ad hoc, nebo je-li lepsi ten program napsat tak, aby byla akce
vazana nikoli napr. na posledni den v mesici, ale napr. na prvni spusteni
nasledujici po predposlednim dni v mesici (pricemz je treba, aby si
program pamatoval, kdy byl spusten, napr. pomoci nejakeho souboru).