RH7.0cz + MGA G200 + AGPGART/DRM - problem s rozchozenim (delsi)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Leden 3 22:43:23 CET 2001

On Wed, Jan 03, 2001 at 10:37:43PM +0100, David Trcka wrote:

> Jeste dodam jednu poznamku. Pokud se behem marnych pokusu nastarovat
> xserver v runlevelu 5 prihlasim na prvni konzolu a dam 'modprobe tdfx',
> xserver zazracne (a pro me nepochopitelne) nastartuje, ale opet bez
> DRM (stejne hlasky disabled jako na zacatku meho predchoziho mailu).

Strilim od boku (nemam to kde vyzkouset, moje HW sestava je absolutne
jineho razeni - podstatne chudsiho), ale po tom, ze nejak pomohlo
'modprobe ...' me napada, jestli by nemelo byt neco chytreho(tm)
napsano v /etc/modules.conf.

Jinak obecne plati, ze navody na rozchazovani grafickych karet by mely
byt na webu xfree86.org a v archivech tamnich konferenci ...

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz