Kde 2 a ceska klávesnice a pripominka

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Středa Leden 3 22:40:08 CET 2001

Procital jsem zpravy o KDE 2 a tady je moje poznámka:
Co se týká rychlosti nacítání, tak je to proti KDE 1 vizuelne pomalejsi.
Práce v tomto prostredí je ale daleko rychlejsí. Pouzívám program Varicad,
který je urcen k 3D modelování nejlepe pod Open GL. Resil jsem jiný problém a
to, jestli koupit verzi pro Linux nebo pro Wokna. Obe verze jsou identické a
test HW jasne ukazoval pro Wokna. Zacal jsem tedy predelavat jadro a snazil
se z toho dostat co nejvic. A jde to. X86free4 server je pro kartu ATI rage
FURY 32 k nicemu a tak jsem nasel Xig, kde jede Open GL jak ma a dokonce behá
kolecko u mysi bez nastavovani (navic se snadno konfiguruje). Prestoze jsou
Wokna v grafice rychlejsi, zvolil jsem Linux. V této honbe za rychlosti jsem
zkousel i jiné Okeni manazery a Kde 2 je pro mne prekvapeni co se tyka
rychlosti prace. Paradoxni je Blackbox, rychle najede, ale jinak je snad
nejpomalejsí hned po Gnome (GNOME je jinak opravdu  nádherné) . Kde 2 ma
mnoho chyb, které casem jiste profici vyresí, ale mám problém s ceskou
klávesnicí v KDE 2. Kdyz chci psat cesky musim do Kde 1. Mozná nekdo víte co
s tim
Pouzivam SuSE 7.0 Profesional orig.
Mirek