X server pro i810

Honza Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 4 08:45:41 CET 2001

Dobrý den,

rozchzím X-ka na i810-tce a nějak se mi nedaří. Díval jsem se do archivu
konference, kde byl odkaz na stránku intelu na support.intel.com, ale
konkretne zmiňovaná stránka už neexistuje a kdyzž jsem se snažil vyhledat
soubory pro grafiku i810 a pro Linux, tak mi to nic nenašlo???

Co mám:
Debian 2.2 (a Xserver SVGA)
Kernel 2.4.0-prerelease se zakompilovanou podporou /dev/agpgart a i810
Vytvořený device /dev/agpgart

Kdyz spustím X-probeonly, tak mi to hlásí něco takového:

(--) SVGA: PCI: Intel Unknown chipset (0x7125) rev 3, memory @neco
(--) SVGA: error doing ioctl(GARTIOCINFO): Invalid argument

Fatal server error:
Aborting.

A pak, že pokud chci hlásit chybu serveru, tak mám poslat kompletní
výpis.

Nevíte, prosím, někdo, co s tím? Případně: nemohl bych si od někoho
stáhnout ten server pro i810-tku?

Díky moc.

Zdraví
Honza Marek