FoxPro na NT serveru a PHP+ODBC na Linuxu

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Čtvrtek Leden 4 08:32:44 CET 2001

Preji pekny den a mam jeden, zatim jen informativni dotaz.

Mame "databazovy system" postaveny na souborech *.dbf a
ovladany programem napsanym ve FoxPro. Data jsou na NT
serveru, FoxPro si spousti klienti Win9x.

Chtel bych urcita data vystavit na Internetu. Zatim to
zkousim tak, ze mam na tom NT serveru IIS, PHP4.0.4 a ODBC
pro pristup k datum. Vse mi funguje.

Nelibi se mi ale, ze bych primo tento server pustil do
Internetu. (Slouzi jako PDC a jsou na nem tedy uzivatelske
ucty apod.)

Chci tedy umistit dalsi server do demilitarizovane zony a
ted si nevim rady.

Na tento novy server bych chtel dat RH6.2 (7.0?), Apache a
PHP. Data chci ale ponechat na tom puvodnim NT serveru a
nevim, jak k nim pak budu pristupovat. Existuje nejake ODBC
pro Linux, ktere umi sahat do *.dbf souboru na stroji s WIN
NT ? Nebudu potrebovat Sambu ?

Zkuste mne prosim alespon nastinit postup. Nerad bych tam
daval dalsi NT server.
--
Kolbis