RH7.0cz + MGA G200 + AGPGART/DRM - problem s rozchozenim (delsi)

Čtvrtek Leden 4 09:51:07 CET 2001

On Thu, 4 Jan 2001, David Trcka wrote:

> Ale budiz, stahnul jsem si ty gzipovane archivy (samozrejme az v praci), a
> nasel jsem jedinou (neprilis) uzitecnou radu: dat tam nejnovejsi 2.4.x
> jadro a stahnout a prelozit X z CVS. Cemuz jsem se teda chtel vyhnout jako
> cert krizi. Nebo znate rozumny zpusob, jak to udelat na redhatu, aniz bych
> si rozdupal zavislosti poloviny instalace celeho systemu? (ach jo, zlatej
> slackware)

Slackware zavislosti nema, tak to je opravdu jednodussi :-)

Ne vazne - podival bych se do Raw Hide, jestli tam nahodou neni novejsi
SRC balik s Xy a pouzil bych ho pro vyrobu vlastniho baliku (pokud byste
chtel jeste novejsi, strcil bych do toho zdrojaky z CVS).

Co se tyka standardniho jadra - vezmete originalni balik kernel-source a z
adresare /usr/src/linux/configs si vyberte ten spravny. Pouzijte ho jako
.config u sveho jadra, ktere budete kompilovat (vis make oldconfig). No a
pak opatrne upravte zdrojaky a nastaveni tak, abyste to nerozbil :-)

Tyhle veci se zatim (bohuzel) musi dost znasilnovat, ale co vim, tak G200
a ATI rada je na tom dost dobre (na rozdil od Rivy, coz me dost mrzi,
protoze ji mam).

--
                        Milan Kerslager