TrueType fonty, Netscape a JavaScript podruhe

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Leden 4 10:08:47 CET 2001

Pekny novy rok,
naistaloval jsem si TruType fonty z windows, vse se zdalo byti OK do okamziku,
kdy jsem chtel zobrazit v Netscapu html stranku s JavaScriptem, pak se
nezobrazilo nic. Zdrojak stranky byl natazeny, dal se i zobrazit, ale
prohlizec nic neukazal. Po zakomentovani adresare s TruType fonty v
/etc/X11/fs/config a restartu xfs, vse jede, jak ma. Jak z toho ven? Pouzivam
RH-6.1, jadro 2.2.17, Netscape 4.75 v anglicke
verzi a XFree86-3.3.5-3. TruType fonty jsem jednoduse prekopiroval z windows
do /usr/share/fonts/TrueType, dal ttmkfdir >fonts.scale
mkfontdir
a pak restart xfs.

Diky, Libor Chocholaty