Brana mezi telefonni siti, VoIP (a zase telefonem)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Leden 4 10:14:44 CET 2001

Noo tak to by som aj ja rad taku VOIP kartu co je "Plug&Play" :-)
Ale to asi take lahke nebude. Cisco to ma preto dobre a drahe, lebo musite
mat interfejs na PBX a interfejs do siete. Cize jedn akarta sietova a
druha na pripojenie pobockovej ustredne(samozrejme digitalnej).
Toto bude treba na obidve strany(cize na kazdej strane musite mat PBX).
A potom treba vybavit tie linuxy nejakou podporou do jadra(pokial je)
alebo nejaky softver co to bude robit. Zaujimave to bude aj
nakonfigurovat.

No ja osobne by som to skusal asi na CISCU pokial to teda ma byt funkcne a
stabilne, ale prajem Vam vela stastia v hladani a dufam ze sa pochvalite
ako ste dopadli.

Mozno bude lacnejsie kupit si IP-telefony a mate po starosti. Len keby
neboli take drahe(tusim 10k-15k/kus).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2