OT: 19" RACK pro Pentium s AT zdrojem

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Čtvrtek Leden 4 11:24:40 CET 2001

Kdysi jako spravce jsem rovnez shanel PC case do racku. Bylo to kvuli
uspore mista, zadnou seizmickou odolnost, ci odolnost proti jadernemu
vybuchu jsem nepotreboval. Bohuzel, asi nikdo nevyrabi jednoduche rackmount
casy (prinejmensim nejsou u nas sehnatelne). Precejen, kdyz se nakoupi
policky a postavi se na ne bezne desktopy (nebo neco jineho), neni to ono.
Mistem v racku se tak velmi plytva. Jedine casy do racku dodavaji primo
vyrobci jakou soucast pocitacovych serveru, napr. Dell nebo Intel. Ale ty
jsou rovnez samostatne drahe (pokud se vubec samostatne daji sehnat), navic
jsou alespon v nekterych pripadech usity na miru jejich specialnimu
hardwaru. Ted je mi to uz fuk, ale kdyby tenkrat nekdo vyrabal krabicu
plechovu zo zdrojom za rozumnu cenu, byl bych mu byval povdecen. Je ale
mozne, ze neni prilis moc lidi, kteri by ji koupili. Ale kdovi. Dnes se da
vzit normalni nabusene pecko a pouzivat jako server. Kdyby jich par mohlo
byt jeste v rozumnych casech v racku, mohl by z nich byt docela levny a
kompaktni cluster (nebo obecne serverova farmicka).

lH

--
Leo Hadacz
try finger hadacz na queen.math.muni.cz