Csacek - pristup odepren

Ales Kmunicek ales.kmunicek na worldonline.cz
Čtvrtek Leden 4 12:53:25 CET 2001

zdravim

pred nejakou dobou jsem se pokusil nainstalovat CSacek, abych zajistil
prevod web stranek do jinych kodovani cestiny nez jen Win1250. Po
instalaci podle navodu mi funguje jen prevod do ASCII, ale kdyz se
pokusim prevest text do jineho kodoani, napise mi to chybu, ze nemam
povolen pristup. Koukal jsem na prava, vsechny soubory od Csacka v
adresari cgi-bin maji prava rwx pro ostatni uzivatele.

Jo a jeste jedna vec - kdyz pouziju prevod do ASCII, tak mi v MSIE
nejdou obrazky. V Netscapu to chodi dobre, nevite nekdo v cem je
zapopany pes ?

diky, Ales Kmunicek