OT: 19" RACK pro Pentium s AT zdrojem

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Čtvrtek Leden 4 12:56:38 CET 2001

Zdravim,

> uvazuji o moznosti zabudovat nas firewall (Pentium, AT
> zdroj, 2 sitove karty, VGA karta, stara klavesnice,
> disketova jednotka a CD-ROM. Neni a nebude pevny disk) primo
> do rozvadece 19".
>
> Muze mne nekdo nasmerovat na prodejce RACKu, ktery by bylo
> mozne pouzit ? Idealni by bylo, aby sloty a konektor
> klavesnice byly zepredu (tedy MB byl vlastne obracene nez u
> bezne AT bedny).

neco takoveho nabizi firma BEN (www.ben-int.cz) pod oznacenim IPC-P43X07,
4U, 235W ATX, EZU za 7700,- Kc. Ovsem znam to jen z ceniku, nevim, jake to
ma provedeni apod., ale take jsem jiz o tom uvazoval.

Je to vsak velkoobchod, maloprodejem se nezabyvaji.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin