Preklad RH 7.0

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Leden 4 14:57:43 CET 2001

> Od:     Lukas Fiala <Lukas.Fiala na seznam.cz>@muni.cz 04.01.2001 13:51:10

> To uz to bylo mockrat a jeste asi mockrat bude. :-) Jadro musite
> prekladat pomoci kgcc. To jest musite ho nainstalovat a upravit makefile
> ve zdrojacich. Je to tusim na dvou mistech.

> Lukas Fiala

Zdravim
kgcc je vlastne "kernel" gcc 2.7.2
Napr. v release notes k 2.2.18 je toto:
-Cut-
Compilers
This x86 code is intended to build with gcc 2.7.2 and egcs 1.1.2. Patches for building with gcc 2.95 are merged
but less tested than other compilers. Caution is recommended when using gcc 2.95 and feedback is sought.
-End cut-
Release notes k 2.2.18 naleznete zde:
http://www.linux.org.uk/VERSION/relnotes.2218.html

Tusim, ze u jadra 2.2.18 uz makefile ve zdrojacich upravovat nemusite, mela by tam byt "vyhybka" pro kgcc.
Ja osobne jsem 2.2.18 prekladal pod RH 7.0 CZ a zadnou upravu makefile jsem nedelal (a mel nainstalovano kgcc).

Michal Vymazal