Preklad kernelu - chyba hardware?

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Čtvrtek Leden 4 17:48:56 CET 2001

> Dobry den.
>
> Prekladam kernel 2.2.18 na RH 6.2 a vzdy skoncim s chybou na signal 11
> a core dump. Je to pokazde nekde jinde. (egcs-1.1.2-30)
>
> Mam dotaz. Je mozne ze je to chyba softwaru? RH je cerstve
> nainstalovany.
>
> Mam podezdreni na chybu hardware, ale nemohu prijit na to kde. Myslim,
> ze se tady nekdo kdysi zminoval o tom, ze prisel na chybnou pamet
> prave pri prekladu kernelu.

Jo, muze bejt. Ja jsem napr. mel podobnej problem, ale chyba byla
v tom, ze jsem nastavil spatnej typ procesoru. Dal jsem tam P5 a
pritom mam neco jineho - chybicka se vloudi. Pokud to ovsem
nejde prelozit ani s volbou 386, tak potom je to asi ta pamet. Na
test pameti existuje nejakej soft, kterej snad umi tu spatnou pamet
zaplacnout a asi i odhalit. Probehlo to tusim v zajickovejch
novinach, viz http://www.pvtnet.cz/news/ . Mrknete se tam, treba
Vam to pomuze.

>      Vladimir Smelhaus
Martin Chaloupka