Startovaci scripty

David Kuzela david na kuzela.cz
Čtvrtek Leden 4 19:45:06 CET 2001

TNX pise:
> Muzete mi prosim doporucit nejake howto, kde bych se docetl, jak delat
> startovaci scripty? Resp. by mi stacilo vysvetleni, co znamenaji ty rc0.d -
> rc6.d, jaky je mezi nimi rozdil. Potrebuji, aby se mi pri startu spoustel
> ndc a taky mysql server. Zkousel jsem nastavit mysql podle manualu. Ale tam
> pisou, ze mam umistit mysql.server do patricneho adresare ma serveru, coz
> me moc nerekne. :-(

man inittab

> Dival jsem se, kde jsou umistene scripty treba u samby a httpd, ze bych to
> udelal podle nich, ale jsem z toho jelen.
>
> A jeste bych mel dalsi dotaz. Kdyz jsem hledal ty sctipty, tak jsem tam
> nasel, ze se spousti named. Ale aby mi fungovalo DNS, tak musim rucne
> spustit ndc nebo to dat do /etc/rc.d/rc.local
> Takze tomu moc nerozumim. Ja jsem myslel, ze named a ndc jsou jedno a totez.
> Muzete mi nekdo poradit v cem je rozdil?

Vrele doporucuji smazat /etc/rc* a nainstalovat sss Pavla Machka a Martina
Marese (URL nemuzu najit, ale je to v archivu) -- je mnohem jednodussi a
flexibilnejsi nez init scripty. Zadny instalator ho ale nepodporuje, takze
pridavani novych programu je treba delat rucne (coz muze byt povazovano i
za vyhodu :-)).

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-