ping a chyba icmp

Stanislav PETR glux na centrum.cz
Čtvrtek Leden 4 23:16:29 CET 2001

Mam takovy problem, pokus se na server prihlasim, jako normalni
uzivatel, nefunguje ping ani traceroute. Viy vypis:

[glux na attoservis glux]$ ping www.seznam.cz
ping: icmp open socket: Operation not permitted

Jako root, je vse vporadku. Prava k souborum jsou rovnez v poradku
(ping i traceroute se spusti). Na serveru normalne bezi vsechny sluzby
(apache, qmail, proftpd, courier, named, ... vse bez problemu). Pocitac lze
zvenku bez problemu pingnout. Pouzivam RedHat 7.0 - puvodni jadro (uz
ze zoufalstvi). Kontroloval jsem nastaveni ipfd (tam jsem teoreticky
hledal chybu) ale marne.

Vi nekdo, co muze byt za problem?