ping a chyba icmp

Stanislav PETR glux na centrum.cz
Pátek Leden 5 00:42:21 CET 2001

Hello Milan,

MK> chmod u+s `which ping`

Na to, ze mu muzu dat suid jsem prisel, ale jako normalni uzivetel
bych prece nemel mit nejaka omezeni tykajici se icmp? Pripada mi to
nelogicky. Mozna jsem paranoidni, ale strasne nerad davam suid
programum, k nimz se uzivatele dostanou. A ping potrebuji (pouzivam ho
i v nekterych testovacich CGI scriptech, a tam se opravdu bojim)...