Mysql - nemuzu se pripojit

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Leden 5 00:56:14 CET 2001

On Thu, 4 Jan 2001, TNX wrote:

> Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server
> through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111) in
> /var/www/html/vylistuj.php on line 11
>
> Hrabu se v manualu, ale moc tomu nerozumim. Porad se pise o privilegs, o
> tom, jak uzivatelum menit prava, ale ja jsem nikde nenasel, jak toho
> uzivatele pro mysql zalozit. Pise se tam, ze uzivatel mysql nema nic
> spolecneho s uzivatelem unixu. Takze predpokladam, ze je nutne nekde udelat
> pristup k mysql databazi.

Pokud byste byl odmitnut mysql z duvodu neopravneni, pak by to
psalo neco jako
'ERROR 1045: Přístup pro uživatele 'koala na localhost' (s heslem ANO)'
(v jazyce, ktery mate nastaveny)
Takze tipuji, ze problem bude v pristupnosti toho soketu; muzete jiny
soubor v tom adresri cist jako ne-root?

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha