modem

Jan Krnavek krnavek na seznam.cz
Pátek Leden 5 01:50:25 CET 2001

Zdravim,
mam za ukol zprovoznit linuxovej router(redhat6.2cz),kde zpojeni na internet
je zprostredkovano modemem.S modemem pod linuxem nemam zadne zkusenosti.
Nastavil jsem
Od providera
jsem dostal 3 skripty pro modem,ktere jsem dal do /etc/ppp a nastavil na ne
patricne prava.
Dale jsem dal do /etc/inittab         S0:2345:respawn:/etc/ppp/ppp.start.xxx
a demona pppd startuji v rc.local     /usr/sbin/pppd.
Podarilo se mi zprovoznit modem.Ale kdyz neprobiha zadne spojeni ze
svetem,tak modem
za chvili zavesi a ja nevim,jak zaridit,aby bezel permanentne.Dale bych se
chtel zeptat,kde sezenu popis prikazu ve skriptech pro modem.(v man pppd a
howto-modem toho moc neni).
Co znamena v skriptu ppp.options.xxx prikaz:
noipdefault
persist
passive
??
Predem diky.
HanZ

-----ppp.chat.courier-------
ABORT	BUSY
ABORT	"NO CARRIER"
""	ATZ
"CONNECT" "OK"
---konec---

-----ppp.options.xxx-----
# This optionfile was generated by pppconfig 2.0.5.
#
#
hide-password
noauth
connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/courier.chat.ppp"
debug
/dev/ttyS0
57600
defaultroute
noipdefault
#user BMtest
#remotename provider
#ipparam provider
persist
passive
---konec---

-----ppp.start.xxx-----
#! /bin/sh
#

CONFIG=/etc/ppp/ppp.options.xxx

if [ "`ps ax | grep pppd | grep $CONFIG`" = "" ]; then
	pppd file $CONFIG
fi
sleep 30
---konec---