FoxPro na NT serveru a PHP+ODBC na Linuxu

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pátek Leden 5 07:18:05 CET 2001

Diky, uz to hledam.

--
Kolbis

"Daniel Fiser" <daniel na smartec.es> píse v diskusním
príspevku news:3A546A17.9DF64158 na smartec.es...
Roman Kolbábek wrote:

> No jo, ale to jste tedy k tem souborum pristupoval nativne
> ne ? (dBase_Open(), dBase_GET_Record(), atd.), ale ja bych
> chtel pristupovat pomoci ODBC a SQL. (Pomoci nativnich
> prikazu nejde udelat temer nic.) Na to snad vubec modul db
> neni potreba. (Alespon v PHP pod NT ho nenatahuji)

Presne tak, pristupoval jsem na to pomoci dbase_open() apod.

Pokud chcete pouzit ODBC na Linuxu, podivejte se na
http://www.iodbc.org/ a na http://www.openlinksw.com/, tam
najdete vice
info.

DF