Apache: kde najit apxs

Ales Kmunicek ales.kmunicek na worldonline.cz
Pátek Leden 5 15:14:46 CET 2001

hmm, ja to udelal stejne, akorat ze mi po make nevylezlo mod_csacek.so,
ale mod_csacek.c

Napsalo mi to, ze mam pouzit apxs a to zrejme na pocitaci nemam. v
/usr/bin tedy neni. na prikaz whereis apxs mi to najde akorat nejakej
manual.

zkusim nekde najit ten apache-development, jak mi tu nekdo poradil a
uvidim.

Ales Kmunicek