poptavka po skoleni

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Pátek Leden 5 15:30:53 CET 2001

No prosel jsem si jednotlive nabidky, ale ani jedno skolici centrum
neznam, nemam proto odhad, jaky je pomer ceny/kvality vykladu ....mate
nekdo zkusenosti reps. byl jste uz nekdo na skoleni u techto organizaci
? Me pripada celkem solidne skoleni uvedene na URL www.gopas.cz ...
Jake jsou vase nazory ?

dik

--