java a SO 5.2 cz

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 6 14:41:05 CET 2001

On Fri, 5 Jan 2001, CyAndrew wrote:

> preju hezky vecer,
> snazim se nainstalovat rpm balicek SOffice 5.2cz. Nevim jestli jsem to
> zpravne pochopil,
> mam za to, ze by to mohlo jit i na RH6.2cz, ktereho mam nainstalovaneho
> a ne jen na
> SuSe. Pokud se mylim prosim o kopanec :-) a dal nectete.
> Pri testovani instalace v kpackage mi to vyhodi, ze chybi java. Tot vse.

Je to přesně jako v win taky se tam musí nainstalovat java (jre...).
Jinak se na to vykašli a nainstaluj si to bez javy, klidně ji tam můžeš
dodat později.
Jinak pro základní práci StarOffice javu nepotřebuje.
Potřebuje ji pokud v javě něco chcete napsat, používat stránky HTML s
javou atd...
Pokud potřebujete SO pouze na psaní, kreslení atd není vůbec potřeba.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.