PPPD

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 6 14:28:47 CET 2001

On Fri, 5 Jan 2001, Jiří Syrový wrote:

> mám menší problém s PPPD
> modem se inicializuje spravně, ale po napsaní připojení modemů se má spustit PPPD
> spustí se, ale hned se ukončí
> přikládám výpis z logů messages a pppd.log
> modem je sice Winmodem, ale s tímto ovladačem co mám už běhal pod RH 6.2 jen byl potřeba zadat parametr
> insmod -f ....

A na čem to máte teď? RH7.0?
Pokud vím tak tam jsou jiné knihovny a asi ten ovladač modemu chce něco jiného,
a nedokáže se domluvit s pppd.
Používáte pppd z té distribuce, přeložil jste ten ovladač pro modem pro
novější OS co máte.
Normální modem tam chodí?

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.