named

Sobota Leden 6 15:19:53 CET 2001

On Thu, 4 Jan 2001, Jiri Hubert wrote:

> Ve chvili kdy spustim named (8.2.2-P7 nebo 8.2.2-P5 jine jsem nezkousel)
> trva mi pripojeni z Windozi stanice na SMTP (sendmail 8.10) a POP3 (cyrus
> 1.6.24) po lokalni siti cca 70-80 sekund. Po zputeni klienta (Outlook
> express nebo 2000) se objevi na serveru proces sendmailu (resp. pop3d) a pak
> cele spojeni na minutu zamrzne. Po vypnuti named je vse v pohode.

V /etc/resolv.conf te masiny, kde to zmrzne, je nameserver IP, kde IP je
ta masine, kde se spousti nebo nespousti named. Kdyz tam named nebezi,
vrati se ICMP Port Unrechable a hned to vzda. Kdyz tam named bezi, tak se
tento snazi dotaz zodpovedet, coz se mu nepovede, nicmene DNS protokol se
s touto situaci ne zcela dobre vyporada, a tudiz se to klient nedozvi a
zkousi to znova, dokud ho to neprestane bavit. Nemam pravdu?