Problem s ESS688 na NEC VERSA P notebooku

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Neděle Leden 7 00:34:59 CET 2001

zdravim,

 mam nainstalovany RH6.2 na NEC VERSA P notebooku , ktory ma ESS688 zvukovu
kartu. Cez sndconfig ju mam korektne nastavenu (zahraju zvuky aj midi).
Ked dam cat nieco >/dev/dsp tak to hra. Ale ked skusim napr. mpg123 , mikmod
,play alebo lub. iny program , ktory prehrava zvuky system sa okamzite zasekne
(zmrzne) na nic nereaguje. neda sa cez ltrace ani strace stihnut pozriet kde to
vlastne padne. Nevie niekto kde je problem alebo ako aspon krokovat system a
odhalit kde to padne. Dik

			Hanus
P.S. Pripadne odpovede mi prosim poslite aj na moje emailovu adresu(dakujem)

toto je vypis z /etc/conf.modules
alias sound-slot-0 sb
options sound dmabuf=1
alias midi opl3
options opl3 io=0x388
options sb io=0x220 irq=5 dma=1

v logoch pri inicilizacii je toto
Jan  5 21:58:55 hanusbook kernel: Soundblaster audio driver Copyright (C) by
Hannu Savolainen 1993-1996
Jan  5 21:58:55 hanusbook kernel: SB 3.01 detected OK (220)
Jan  5 21:58:56 hanusbook kernel: ESS chip ES688 detected
Jan  5 21:58:56 hanusbook kernel: YM3812 and OPL-3 driver Copyright (C) by
Hannu Savolainen, Rob Hooft 1993-1996

ked sa zruti system nic sa nezaloguje.