Intel(R) PRO/100+

Neděle Leden 7 00:22:12 CET 2001

kas na informatics.muni.cz (Jan Kasprzak) writes:

> Alexandr Malusek wrote:
> : Bohuzel Intel pouziva
> : _velmi stupidni_ jmena pro sve sitove karty (urcite v tom ma prsty
> : marketingove oddeleni), takze funkcnost Vam na 100% nepotvrdim, ale
> : pravdepodobnost je vysoka.
>
> 	To si nevyberete, 3com zase zrejme nezjistil existenci jinych
> cislic nez 0, 5 a 9[1] :-)

To je sice pravda, ale pokud objednam 905C a dostanu 905B, tak muzu
aspon protestovat. Puvodni karty "Intel PRO/100+" nebyly osazene flash
boot ROM, musela se dokoupit samostatne. Pak zacal delat karty "Intel
PRO/100+ Management", ktere maji flash boot ROM integrovanou. Problem
je v tom, ze prodejci ten nazev v cenicich zkracuji a obmenuji - napr.
jsem se setkal s "Intel Pro/100+ PCI adapter Wake On Lan", ...  A ted
babo rad jestli ta karta ma flash boot ROM nebo ne ... Telefonicky
dotaz u prodejce to v lepsim pripade vyresi, ale i tak je to ztrata
casu.

Dalsi problem je, ze vyhledavace na Internetu uvedou spoustu
irelevantnich odkazu pro nazev obsahujici slovo Management.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR