Rychlost 2.2.16 vs. 2.4.0?

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Neděle Leden 7 02:21:42 CET 2001

Milan Kerslager wrote:

> Hmm. To nevypada dobre, ale je to skutecne tim jadrem? Hlasi treba hdparm
> pri obojim to same? Jake vysledky dostanete, kdyz pouziteje prikaz time
> (tj. napr. ze to skutecne viselo v jadre delsi dobu)?

Takze dal jsem si tu praci znovu a tady jsou namerene hodnoty:

2.2.16
    time make all       Real 7:12, User 6:46, Sys 0:24
   hdparm -t -T      buffer-cache reads: 182MB/sec, buffered disk reads
19.22MB/sec

2.4.0
    time make all        Real 8:11, User 7:2, Sys 1:1
    hdparm -t -T      buffer-cache reads: 185MB/sec, buffered disk reads
19.22MB/sec

To opravdu neni moc lichotive.

--
Jiri Svoboda