ftp problem

Jan Karabina karabij na feld.cvut.cz
Neděle Leden 7 16:04:13 CET 2001

Ahoj vsichni
potreboval bych poradit divnou chybou: nefunguje mi ftpko ale zavisi to
na miste odkud se pripojuji (a pravdepodobne na klientovi).
Na servru bezi proftpd (s wu-ftpd je to stejny...)

vystopoval sem ze kdyz se pripojim standardnim linuxim ftp klientem tak
to facha, ale kdyz se pripojim napr. ncftp, MidnightCommander tak to
donekonecna ceka na 'ls'

dik
--
Jan Karabina mailto:karabij na feld.cvut.cz