Hromadne kopirovani?

fwtk.fwtk na email.cz fwtk.fwtk na email.cz
Neděle Leden 7 20:05:33 CET 2001

Dobry den, nekdy zacatkem skolniho roku jsem se tu ptal, jak by se dalo hromadne
 zkopcit velke mozstvi dat. Dostal jsem odpoved "nc -l -p port > soubor" na
 stanici a "nc ip port < prenaseny_soubr" na serveru.
Potreboval bych to prenaset najednou na vsechny stanice. Zkousel jsem "nc"
 na broadcast, ale nejde to ( vlastne si ani moc nedovedu predstavit jak by
 to fungovalo ).

Chtel bych to pouzit na prenos image disku ( vsechny stanice jsou HW naprosto
 stejne ) a na prenos adresarove struktury nove doinstalovanych programu (
 kdo to ma 10x kopirovat kdyz kazdej program ma okolo 400 MB ).

Je mozne kopirovat jednu vec (image, adresar) zaroven na celou sit? Mohl byste
 me nekdo nakopnout?

Predem dekuji    fwtk

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami
http://www.email.cz