Locales ( opet )

Neděle Leden 7 16:34:01 CET 2001

On Fri, 5 Jan 2001, Dusan Sys wrote:

> Uz  se tady cely den trapim s locales....
>
> @data= ('a', 'c', 'y','ř');
>  print join(" ,", sort @data), "\n";

Dovolil jsem si vysledky sumarizovat do prehledne tabulky:

 LC_ALL=en_US    š, ž, a, c, é, ř, y
 LC_ALL=cs_CZ    š, ž, a, c, é, ř, y
 LC_ALL=C        a, c, y, š, ž, é, ř

V prvni rade nechapu, proc program, kde jsou trideny ctyri znaky, vypise
tech znaku sedm!? Vysledky pro C jsou dobre. Vysledky pro en_US nejspis
take (interpretuje znaky jako ISO 8859-1). Zato ta cestina je nejaka
divna...urcite je v /usr/share/locale/cs_CZ/LC_COLLATE to, co tam ma
byt? Co rpm -V glibc? strace -e trace=open?

> PS: pouzivam RH 6.2 se vsemi poslednimi updaty, jadro 2.2.16

Ja take, ale u mne to tridi dobre.