HOWTO

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Leden 8 07:30:13 CET 2001

> Prominte, ale zabyva se nekdo prekladem howto? Pokud ano, kde najdu ceska
> howto?
> A jeste me zajima zda se nekdo zabyva prevedenim ceskeho StarOffice, ktery
> pocestili u SUSE do jine formy nejlepe deb baliku.
> Diky

Dobre rano,
Mel jsem za to, ze pocesteni SO je vyreseno doplnenim ceske kontroly
pravopisu a souboru pocestujicich menu *.cfg do /office52/user/config/ a to
vse az do jiz instalovanych SO. Pak by nemelo zalezet na tom z jakeho typu
baliku StarOffice instalujete, pokud ovsem mate "pocestovaci doplnky" k
dispozici.
Nemusite tedy cekat az nekdo prevede "ceske" StarOffice do baliku, ktery
podporuje vase distribuce. Navic, pokud je balik od SuSE o kterem pisete -
rpm, nesel by prekonvertit utilitou alien?

Ceske HOWTO byva soucasti ceskych verzi RedHatu a k nalezeni by mohlo byt
napr. zde: http://www.comp.cz/linux/czech-howto/Welcome.html

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz