Hromadne kopirovani?

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 8 08:25:55 CET 2001

 fwtk.fwtk na email.cz wrote/napsal:

: Dobry den,
: nekdy zacatkem skolniho roku jsem se tu ptal, jak by se dalo hromadne
: zkopcit velke mozstvi dat. Dostal jsem odpoved "nc -l -p port > soubor" na
: stanici a "nc ip port < prenaseny_soubr" na serveru.
: Potreboval bych to prenaset najednou na vsechny stanice. Zkousel jsem "nc"
: na broadcast, ale nejde to ( vlastne si ani moc nedovedu predstavit jak by
: to fungovalo ).

   Broadcast ne, ale mozna by to slo (pri dobre konstelaci hvezd a HW)
pres multicast. Ale vic o tom (zatim) nevim, doufam, ze do cervna to
budu mit rozchozene (taky chystam ucebnu :-)

   Hledejte Multicast Programming nebo neco takoveho. Neco malo o
multicastu (jenom popis toho, co to je) vyslo ve zpravodaji UVT MU.
  http://www.ics.muni.cz/bulletin/issues/vol08num05/pistek/pistek.html

   Na webu jsem nekde nasel Multicast programming, ale uz nevim kde.

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno