Locales ( opet )

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Pondělí Leden 8 09:28:57 CET 2001

Milan Kerslager wrote:
% > Uz  se tady cely den trapim s locales. Potrebuji totiz tridit data v
% > postgresu spravne podle ceskych znaku. nejdrive jsem se domnival, ze je
% > problem v postgresu ( v7.0.3 ), ale nakonec jsem zkusil jednoduchy
% > programek v perlu:
% >
% > #!/usr/bin/perl
% >  use locale;
% >
% > @data= ('a', 'c', 'y','ř');
% >  print join(" ,", sort @data), "\n";
%
% Na mem 6.2 CZ to funguje jak v Perlu, tak s prikazem sort (BTW: co to ma

Na mem taky (jenom jsem si overil az ted a ne hned, protoze jsem duveroval
autorovi puvodniho mailu :-).

% byt za prepinac ten -l, ja ho tam nemam) a myslim ze i v Postgresu. Asi

?!? ze by zase ve verzi 2.0e zmizel (v 2.0a je...)?

man sort
	-l     sort according to current locale

% mate nejake pomrvene locale. Zkuste si spustit ty programy se strace a
% podivat se, jestli vubec ty locale najde.

--mm                                                            Michael Mráka