problem so subormi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 8 10:24:42 CET 2001

| Odesílatel: Martin Spevak <singer na fornax.elf.stuba.sk>
| Na disku sa mi zacinaju objavovat zvlastne subory. Disk mam rozdeleny na
8 oblasti, a tieto subory sa objavuju iba v /dev/hda8 co je /usr
| Ak pouzijem fsck.ext2, tak nieco opravi, ale po rebootovani sa objavia
nove chyby. Neviete niekto ako to odstranit? Na manualove stranky ma
neodkazujte, tie su uz znicene.. tiez nemozem pouzivat prikaz rpm, pretoze
robi niekam zapis a tam je podobne "divny" subor a on ho nedokaze
prepisat...

4) mbadblocks

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net