Instalace cehokoliv...

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 8 10:39:11 CET 2001

| Jsem novym uzivatelem L:inuxu.
| Ale mam tu jeden zasadni problem.
| Neco je v RPM baliccich, neco v TARech atp. Ale jak se dozvim, kam to ten
| zatracenej YaST nebo neco jinyho hodil??? Tot moje otazka prvni.

Viz manual k suse. Je v nem snad vsechno (taky je podle toho objemny).
Jinak suse ma jine cislovani rc*.d, nez vsichni ostatni, dokonce i init ma
jinde...

| Otazka dalsi:
| Mam rekneme TARy, ktere se MYSLIM "samy" neinstalujou, tzn. ze musim
spustit
| "./configure" a pak "make".
| Jake parametry mam pred "instalaci" napsat do configure (vzhledem k
| predeslemu vypisu konfigurace (SUSE64+KDE2) )???
| Co se stane po tomto prikazu? Co se stane po prikazu "make"? Kde nakonec
| najdu "spustitelny program"? (Jak se vubec doberu "konce"?)

Vse potrebne najdete v konkretnim balicku v souboru readme

| Jaky je nejlepsi "MIDI sequncer" (neboli MIDI "emulator" -ci jak se tomu
| rika...)????

Hardwarovy ;-)

LEXIKON: mala krabicka se skvirou na 3.5" disketu, tlacitky, displejem a
MIDI konektory. Nektere (Yamaha) dokonce umi jet i na tuzkove baterky.
Nektere (Roland) umi dokonce poslat nebo zobrazit i texty pisni jsou-li
pritomny. Vetsinou vyzaduji SMF0 format, pro prehravani formatu SMF1,2
nemaji dostatek pameti. Nektere (Vivanco) umi i SMF1, ale pak jede jen
prvni stopa.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz