OT: Re: Karel pro Linux

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Leden 8 10:52:56 CET 2001

Zdeněk Böhm wrote:

> Ahoj vsem,
>
> mam doma takove zvidave petilete dite, ktere se mi zacina vrtat v pocitaci.
> Rad bych usmernil jeji snahy nejakym uzitecnym smerem a tak jsem si vzpomel
> na sve zacatky s Karlem na IQ151 :-)
> Prohrabaval jsem se na freshmeatu a sourceforge, ale nebyl jsem uspesny. Na
> druhou stranu netusim vubec, pod cim by se neco takoveho dalo najit.
> Netusite nekdo, jestli existuje neco podobneho na PC pro Linux?

Karla jsem programoval, ale pro Windows. Sice jsem ho delal pro 3.11,
ale funguje i na 95/98 (po odklikani nekolika chybovych okynek). Psal
jsem to v Pascalu (BP 7.0), v Delphi se mi to nepovedlo zkompilovat.
Klidne poskytnu zdrojaky, ale nevim jeslit by byl nekdo ochotnej a
schopnej se v tom vrtat, popr. to zkouset portovat do Linuxu (je to
graficka verze, zadna konzole). Neni to zadnej programatorskej skvost
(zejmena interpreter), ale uzivatelsky je to dost dobry.

Edas