Karel pro Linux

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Leden 8 14:06:57 CET 2001

> Karla jsem programoval, ale pro Windows. Sice jsem ho delal pro 3.11,
> ale funguje i na 95/98 (po odklikani nekolika chybovych okynek). Psal
> jsem to v Pascalu (BP 7.0), v Delphi se mi to nepovedlo zkompilovat.
> Klidne poskytnu zdrojaky, ale nevim jeslit by byl nekdo ochotnej a
> schopnej se v tom vrtat, popr. to zkouset portovat do Linuxu (je to
> graficka verze, zadna konzole). Neni to zadnej programatorskej skvost
> (zejmena interpreter), ale uzivatelsky je to dost dobry.

Rad bych se na to kouknul, jestli muzu poprosit, poslete mi jednu kopii,
nebo to nekde vystavte a poslete link. S Pascalem mam nekolikalete
zkusenosti, byt ne prave s psanim grafiky. Pripadny port na Linux si dokazu
predstavit v zajimavych barvach - po obrazovce by se misto sipky
promenadoval maly Tux (v plysove podobe je to u nas velmi oblibena
hracka...). Bohuzel s psanim pod Linuxem mam podstatne mene zkusenosti, nez
pod Billovymi OS.

Muzu i tady poprosit o jeden vzorek?

S pozdravem Zdenek Bohm