Re: OT: převodník PC (EGA) => TV

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Pondělí Leden 8 15:57:51 CET 2001

náhodou?
Neco takoveho jsem kdysi doma mel, zkusim Vam to pohledat, (ale bude to
aspise nahoda).
Mel jsem ale grafiku, ktera mela vystup jak na monitor, tak na TV - nahraval
jsem pomoci ni na video. Bylo to samozrejme pres Windoze, ale mam pocit, v
konzoli - v DOSu to slo taky. Ta karta byla docela levna - cca 400 Kc.

s pozdravem Vanous

Petr Vanek
vanous na penguin.cz
Debian GNU Linux