Problemy s Kaffe - Java VM pod Linuxem

Martin Šlouf xslom03 na sorry.vse.cz
Pondělí Leden 8 17:34:33 CET 2001

Martin Šlouf wrote:

> Zdravim
>
> stahnul jsem si nejake knihovny pro JDBC na MySQL.  Vse funguje, jak ma,
> pokud nastavim promennou prostredi CLASSPATH, ovsem zda se mi to malo
> elegantni.
>
> Radeji bych uvital nastaveni teto promenne v konf. souboru, kam se kaffe
> vzdy diva  --- problem je ten, ze nikde nemuzu narazit na syntaxi toho
> konfiguracniho souboru pro kaffe.
>
> V manualu se pise, ze jde o skript, ale pokud ho napisu jako klasicky
> shellovsky skript v bashi, nefunguje to.
>
> dik. martin.

Sam se zeptam, sam si vyresim :-).

Omlouvam se za sireni paniky - jde skutecne o shellovsky script, jen je
dobre spravne nastavit cestu ... .

Ciste pro zajemce:

    Stahnul jsem si driver pro MySQL - da se velmi dobre najit na
www.mysql.com, nasledne jsem ho instaloval - rozbalil jsem archiv a v nem
byli zkompilovane knihovny driveru, nahral jsem je do sveho kaffe adresare
(/usr/share/kaffe) a vyrobil soubor kafferc (v tomtez adresari - viz man
kaffe) s nasledujicim obsahem:

#!/bin/bash

# kafferc - globalni konfig pro Kaffe JVM

# CLASSPATH pro javu

export
CLASSPATH=.:/usr/share/kaffe/Klasses.jar:/usr/share/kaffe/comm.jar:/usr/share/kaffe/pjava.jar:/usr/share/kaffe/servlet.jar:/usr/share/kaffe/tools.jar:/usr/share/kaffe/microsoft.jar:/usr/share/kaffe/kjc.jar:/usr/share/kaffe/rmi.jar:/usr/share/kaffe/mysql_uncomp.jar:/usr/share/kaffe/mysql_comp.jar

Vysledek - pohoda.