Drobeni a skladani souboru

Pondělí Leden 8 18:15:31 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Miroslav BENES wrote:

> b) "cat * >>soubor"

Proc >> a ne >?

> Jak se da zajistit, aby to fungovalo vzdy spravne ? Jde mi jednak o
> delku prikazove radky, ktera by se mohla prekrocit (pokud me pamet
> neklame, rozviji se * uz v bashi),

Limit je (na Linuxu) 1 MB. Myslite, ze na takovy limit nekdy narazite?
Pokud si prece jen myslite, ze ano, pak budete muset udelat neco jako
find . -type f -print | sort | xargs cat > soubor

> ... a taky o razeni. Muzu predpokladat, ze se prikaz "cat * ..."
> rozvine v bashi podle abecedy

Asi ano, ale priznam se, ze nevim, je-li to vyzadovano nejakym standardem.

> ? A bude to platit, kdyz budou nastaveny locales - tj. budou se vzdy
> spravne natahovat soubory *.cg - *.ch - *.ci ?

Tak to spustte jako LC_ALL=C sh -c '...', kdyz se bojite :)