java a SO 5.2 cz

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 9 00:06:59 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Ladislav Dobias wrote:

> Na co je vlastne potreba java v SO?

Pro prohlížeč html atd.....
Prostě bez javy se tam java nespustí, a mám takový dojem že ani
javaskripty v html - prostě nedá se to použít jako prohlížeč.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.