instalace cehokoli -paths...

Petr Liebl lieblp na atlas.cz
Úterý Leden 9 01:03:07 CET 2001

Ahoj!

Tak se snazim najit info jak jen to jde, dokonce jsem objevil i jedno HOWTO,
ktere TEMER popisovalo to, co jsem potreboval.

TEMER z toho duvodu, ze jakmile chci instalovat nejaky program pouzivajici
X, pta se na cesty k X knihovnam a KDE knihovnam atp.
Tyto hodnoty ale v CONFIGURE vyplneny nejsou. A tak bych se chtel zeptat,
jake cesty to jsou?
K X to je /usr/X11 (/lib nebo /include) a ke KDE2 /opt/kde2 ??? Nebo jinde?
Prikladam dole kus toho "configure", at vite, co mam asi tak na mysli (co
mam vyplnit). (kde se naleza X, kde se naleza KDE.....)
A nebo KAM mam CO vlastne vyplnit..... ???
Omlouvam se za "blbe dotazy", ale ty "o aplikacich" prijdou, az je budu mit
nainstalovane...(;-))) :-((((

Dik Petr

Casti souboru "configure":

# Defaults:
ac_help=
ac_default_prefix=/usr/local
# Any additions from configure.in:
ac_default_prefix=${KDEDIR:-/opt/kde}

# Initialize some variables set by options.
# The variables have the same names as the options, with
# dashes changed to underlines.
build=NONE
cache_file=./config.cache
exec_prefix=NONE