pxevodnmk PC (EGA) => TV

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Leden 9 05:48:25 CET 2001

Tusim ze v Amatarskem Radiu z roku 1997 a v cislech 5, 6, 7 vychazel serial
na pokracovani a stavbe PC. Jako lacina alternativa ke graficke karte tu byl
tento prevodnik zminovan vc. schematu. Nalezeni by nemel byt problem, i toto
periodikum ma rocni souhrn na CD, muzu se podivat

S pozdravem