bezdratove pojitko

Josef Svitak josef.svitak na hitech.cz
Úterý Leden 9 07:59:05 CET 2001

Dobry den

Na tohle pouzivame Siemens Gigaset M101, pripojuje se to na seriovy port
z toho plyne max. prenosova rychlost 115200bps, da se to oficialne
pouzit do 300m. Par jednotek stoji asi 8000Kc. Na 15 m to musi chodit
bez problemu, myslim ale ze drat by byl prece jen levnejsi a podstatne
rychlejsi.

--
S pozdravem

Josef SVITAK