staroffice 5.2 cz(suse.cz) a java

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Úterý Leden 9 08:54:05 CET 2001

> Instaloval jsem to vcera na RH 7.0. Bohuzel je tam nutne zadat --nodeps.
> Pokud mate RH 7.0CZ, tak tam dokonce nemusite mit ani vyzadovany balicek
> xfnt*noarch.rpm, ktery chce instalace pro SuSE.
>
> Kdyby byl dostupny SRPMS soubor, ze ktereho byl ten rpm balicek vyroben,
> tak bych ho opravil pro RH. Bohuzel to na ftp.suse.cz nelze najit. Nevim,
> asi je to zamer...

Zamer to neni, spis nebyl cas. SRPM samozrejme zverejnime.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz