zatuhnuty fetchmail

David Kuzela david na kuzela.cz
Pondělí Leden 8 21:20:54 CET 2001

iko na kamarad.cz pise:
> neviete cim to je, ze mi obcas zatuhne fetchmail? mozno ak spadne spojenie,

ne, me se to nestava :-P

> tak mi zostane visiet a dalsia kopia fetchmailu sa neda spustit... je to

fetchmail si vytvari:

   /var/run/fetchmail.pid
            lock file to help prevent concurrent runs (root mode,
            Linux systems).

kdyz ho spusti root nebo

   ~/.fetchmail.pid
            lock file to help prevent concurrent  runs  (non-root
            mode).

kdyz ho spusti nekdo jiny. "nezapomene" je odstranit?

> chyba fetchmailu? musim si nejak pomoct sam (napr. ak spadne spojenie tak kill?)

co znamena ze nejde spustit? vypise neco? pokud jste schopny popsat probem,
opravu si asi budete muset pomoct sam :-)

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-