Prava a ochrana dat pred zneuzitim

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Leden 9 12:00:11 CET 2001

Preji prijemny den

----------
> Odesílatel: Bretislav Duda <b.duda na rubicon.cz>
> Předmět: Prava a ochrana dat pred zneuzitim
> Datum: 9. ledna 2001 12:50
>
> Zdravim,
> rad bych konzultoval otazku bezpecnosti dat pred kradezi v sambe.
>
> Ted ale vzniknul novy zajimavy pozadavek. Sef rozhodl ze je treba zabezpecit
> data pred kradezi ze serveru i pred uzivatelem ktery k nim ma ze stanice win
> povolen pristup.
>
> Da se nejak zajistit aby sli data otevirat ale nesli kopirovat ven ze
> serveru?
> diky za jakykoliv tip!

Pokud nekdo "otvira" soubor ulozeny na sambe z Win, pak to znamena,
ze si ho kopiruje do sve RAM, to znamena - kopiruje je ven ze serveru.
Na win si pak muze s tim souborem udelat, co chce.

Priklad: Otevru si soubor (ulozeny na serveru) ve wordu. Ihned pote si ho
muzu ulozit na disketu a odnest.

Asi jedine reseni by byly terminaly a zpracovani vseho na serveru. i tak by
byl problem, jak osetrit treba odeslani e-mailem.

> S pozdravem
> Bretislav Duda

s pozdravem

Radek Kohout